Hlavní stránka O nás Poptávkové řízení na kreativní agenturu pro volební kampaň hnutí STAN 2022

Poptávkové řízení na kreativní agenturu pro volební kampaň hnutí STAN 2022

Hnutí STAN vyhlašuje poptávkové řízení na kreativní agenturu pro volební kampaň pro komunální volby 2022. Poptáváme reklamní agenturu se silnou kompetencí v oblasti reklamní kreativity, copywrithingu, art direkce a designu. Jejím úkolem bude kompletně připravit zejména ATL část komunikační kampaně a podílet se na výrobě strategie a komunikační platformy.

Požadujeme

  • Zkušenosti s tvorbou reklamních/politických kampaní
  • Vynikající kreativní kompetence v oblasti copywrithingu, art direkce a grafiky
  • Vynikající klientský servis, schopnost mimořádného nasazení v době přípravy kampaně 
  • Schopnost strategického přemýšlení, práce s daty a cílovými skupinami
  • Přehled v tuzemské politice, znalost politické komunikace u nás a ideálně i v zahraničí
  • Zkušenost s ATL médii, zejména se spoty a OOH
  • Schopnost zajištění foto a videoprodukce
  • Zkušenosti s BTL částí kampaně
  • Schopnost práce v týmu

Forma spolupráce

  1. Příprava kampaně na základě vytvořené komunikační platformy a komunikačního plánu (půjde zejména o tvorbu grafického stylu, kampaňových videí a OOH médií)
  2. Podpora a příprava podkladů a materiálů online tým a PR tým 
  3. Aktivní nasazení v “horké” fázi kampaně 

Výstupy v průběhu spolupráce

  • Grafický styl kampaně – použitelný ve dvou rovinách – Hl. m. Praha a regiony
  • Komunikační platforma kampaně, volební sdělení, slogan(y)
  • Architektura komunikace, messaging na jednotlivé cílové skupiny
  • Komunikační plán rozložený v čase
  • Doporučení v rámci komunikačních kanálů a médií (ATL, online, PR, dobrovolníci, kontaktní kampaň…)
  • Volební spot nebo spoty
  • Billboardy, plakáty, letáky
  • Materiály pro online reklamy a sociální média
  • Další potřebné materiály

 

Cenová nabídka

  1. Vytvořte kalkulaci na výrobu grafického manuálu.
  2. Tabulkové ceny agentury

 

“Cvičné” zadání pro poptávkové řízení

Pro účely poptávkového řízení vypracujte z veřejně dostupných zdrojů předběžný návrh komunikační strategie pro hnutí STAN pro komunální volby 2021 včetně grafického manuálu, zároveň požadujeme dodání kreativního nápadu pro BTL část kampaně (Např.: hlavní propagační předmět jako symbol a propojující prvek kampaně). Komunikační strategie a grafický manuál musí reflektovat 2 základní roviny. Komunikační styl pro kampaň na Magistrát hl. města Prahy a pro kampaň pro zbytek regionů ČR. Návrh chápeme jako předběžný, pouze pro účely poptávkového řízení, z toho důvodu nám v grafickém manuálu stačí dodání náhledů pro OOH a sociální sítě. Zejména nás zajímá, jakým způsobem pracujete se zdroji, styl vašeho strategického přemýšlení.

 

Hodnotící kritéria

  1. Odbornost - 10 %
  2. Reference - 10 %
  3. Zadání pro VŘ - 40 %
  4. Cenová nabídka - 30 %
  5. Osobní dojem/ motivace 10%

Druhý a třetí nejlepší zaslané materiály od zájemců, kteří nebudou ve výběrovém řízení vybráni, budou ohodnoceny odměnami. V případě druhého na pásce 40 tisíci korun, třetí nejlepší materiál získá odměnu 20 tisíc korun. Právo na případné další zpracování materiálu je vyhrazeno.

Prosíme o zaslání materiálů do 10. prosince 2021. A to na emailové adresy: info@stan.czstepan.hofman@stan.cz,  do předmětu emailu prosím uveďte název: Poptávkové řízení na agenturu pro komunální kampaň STAN.

 

Štěpán Hofman

Volební manažer STAN

+420 721 638 260