Hlavní stránka Regiony Zlínský kraj Michálkova iniciativa vzbudila ohlas široké veřejnosti

Michálkova iniciativa vzbudila ohlas široké veřejnosti

29. 7. 2020

Na chystanou kampaň vlády, podporující cestovní ruch v astronomické částce 2 miliardy korun, reagoval Petr Michálek pohotově. A nuto říci, že s úspěchem. Do jeho inciativy s názvem Kampaň za všechny prachy ze zapojují občané z celé České republiky.

Petr Michálek, kandidát do Senátu (obvod 78), iniciátor projektu "Kampaň za všechny prachy"

Petr Michálek, kandidát do Senátu (obvod 78), iniciátor projektu "Kampaň za všechny prachy"

Naše vláda se rozhodla propagovat domácí cestovní ruch. Kampaní za 2 miliardy. Za peníze, které skoro nejdou utratit.  Největší inzerent v Česku Alza, loni nakoupila reklamu za 1,8 miliardy korun. Takže stát by se díky tomuhle bezva nápadu stal největším inzerentem v zemi. Celé je to tak absurdní, že jsme se turismu v Česku rozhodli pomoci. Roušky jsme se šít naučili, drážní bezpečnostní systém asi doma neuštrykujeme, ale takovou menší KAMPAŇ ZA VŠECHNY PRACHY, bychom podomácku zvládnout mohli. Proto zakládáme tuhle skupinu," uvedl na počátku své iniciativy Petr Michálek, kandidát do Senátu za STAN.
 

Za několik dnů se na této Facebook skupině objevily destíky tipů z celého Česka. "Toto byl opravdu velice dobrý nápad. Mnohem lepší, než nicneříkající inzeráty v novinách!", reagovala na Facebooku v komentáři pod jedním z tipů Ludmila Kašpárková.

Materiál, podle kterého plánovalo ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) utratit v médiích, na internetu a billboardech za reklamu na dovolené v Česku dvě miliardy korun, úřad z připomínkového řízení stáhl. Ministryně Klára Dostálová (za ANO) serveru SeznamZprávy.cz řekla, že na materiálu se stále pracuje. I přes tuto skutečnost však iniciativa pokračuje. 


"S úlevou jsme  v médiích zaznamenali, že Vláda ČR stáhla materiál týkající se propagace domácího cestovního ruchu za 2 miliardy. Paní ministryně Dostálová chce však dle svých slov materiál přepracovat a znovu vrátit do schvalovacího procesu, proto KAMPAŇ ZA VŠECHNY PRACHY pokračuje. Nadále si totiž myslíme, že jsou na stole důležitější věci, do kterých je nyní potřeba investovat naše peníze. Jinak děkujeme za to množství fotek a videí ze všech koutů naší krásné země. Úžasná inspirace!", dodal Petr Michálek závěrem.
 

 

Autor: Aleš Durďák