Hlavní stránka Regiony Vysočina Tři barvy, jedno město, které lidem zůstane v srdci. Chotěboř změnila vizuál

Tři barvy, jedno město, které lidem zůstane v srdci. Chotěboř změnila vizuál

22. 12. 2021

Zelená, červená a zlatá. Chotěboř má nový vizuál, který město ležící v srdci Železných hor, jednoznačně odliší od ostatních.

Tři barvy, jedno město, které lidem zůstane v srdci. Chotěboř změnila vizuál

Tři barvy, jedno město, které lidem zůstane v srdci. Chotěboř změnila vizuál

„Stávající barevnost složená ze dvou odstínů zelené byla dost omezující. Třeba plakáty na akce se nedaly pořádně dělat, všechno vypadalo jako pozvánka na zvěřinové hody,“ vzpomíná s mírnou nadsázkou chotěbořský místostarosta David Šafránek.

Až na barvy ale charakteristické logo Chotěboře zůstalo stejné. „Nová vizuální identita dál pracuje s motivem půlkruhu a čtvrtkruhů, ze kterých je složeno, a vytváří tím jednoduchou a logicky provázanou značku města Chotěboře. Města, které lidem zůstane v srdci,“ popisuje s úsměvem David Šafránek.

Důvod byl jednoduchý. „Za patnáct let, co ho máme, si získalo velkou oblibu a stalo se rozpoznatelným symbolem Chotěboře. Proto jsme se rozhodli vizuální styl i nadále stavět na tomto logu,“ vysvětluje David Šafránek.

Z výsledku je maximálně nadšený. „Máme tři různé barvy, které k sobě ladí. Navíc jedna z nich je červená, která je i ve znaku města, takže za mě je to opravdu povedený krok,“ libuje si David Šafránek.

„Jednotný vizuální styl spoluvytváří image města, pomáhá zvyšovat povědomí o jeho charakteru, síle i prosperitě a je nástrojem efektivní prezentace města vůči veřejnosti,“ dodává chotěbořský místostarosta.

Kromě loga se nový vizuál promítne i na propagační předměty města, tiskoviny, a nejrůznější cedule, které navádějí turisty, kudy kam.

Nový vizuál Chotěboře