Hlavní stránka Info a média Komentáře TŘI POHLEDY: JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA ZMĚNU VIZUÁLNÍ IDENTITY STAROSTŮ?

TŘI POHLEDY: JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA ZMĚNU VIZUÁLNÍ IDENTITY STAROSTŮ?

31. 1. 2024

TŘI POHLEDY: JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA ZMĚNU VIZUÁLNÍ IDENTITY STAROSTŮ?

TŘI POHLEDY: JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA ZMĚNU VIZUÁLNÍ IDENTITY STAROSTŮ?

Jan Kuchař: Jediná jistota v životě je změna!

To je věta, kterou jsem slyšel z úst starších před mnoha lety a v prů- běhu let jsem stále více vnímal její podtext. Nemůžeme zamrznout, doba se mění a co bylo funkční a líbilo se před mnoha lety, už se nemusí líbit a plnit svůj účel nyní. To byl jeden z důvodů, proč se naše hnutí rozhodlo před rokem voleb ke změně. Změně vizuálního stylu. Pro někoho možná kontroverzní. Ale na této změně pracovala jedna z nejlepších komunikačních agentur v ČR a tito lidé ví, co dělají – znají svět PR, mají průzkumy mínění, vzdělání.

Změna zarezonovala, mluví se o ní i bez toho, aniž bychom na ní upo- zorňovali. A to v marketingu potřebujeme – věřte, že vím, o čem mluvím – více jak 20 let jsem se v této oblasti pohyboval. Nová barevnost značí větší odhodlanost více prosazovat naše názory. Posunout zemi je potřeba vizemi, ne pouze nutnými kroky k zachování běžného chodu. Pojďme společně posouvat naši zemi, a ne se zbytečně dohadovat, co je a není „hezké“. Jsem přesvědčen, že nový vizuální styl je krok správným směrem a ukazuje naši mladistvost i naplnění energií. Je to něco, co lidé podvědomě oslovuje. Nebojme se být vidět a slyšet. Díky klukům z PR agentury za jejich krok, jsem přesvědčen o jeho kladném vlivu na naše hnutí.

Lucie Krejčová: Budeme dobře vidět
Rebranding je noční můra každého, kdo ho má na starosti. Nejen že je potřeba zařídit spoustu praktických věcí, od přemýšlení, kde všude se nový vizuál promítne, přes výrobu nezbytností, jako je logostěna, až po rozhodnutí, komu a kdy přesně musíme dát o změně vědět, aby to nebylo moc brzy (a nevykecalo se to), ani moc pozdě. Ale hlavně! Vždycky se to někomu nelíbí. Samozřejmě. Každý jsme jiný, každý máme jiný vkus a především jsme si na ten starý vizuál (který, když byl nový, jsme taky zkritizovali) už zvykli. Já jsem ráda, že jsme ty technické věci snad všechny zvládli, že to „líbí – nelíbí“ si jako dospělí lidé z dospělého politického hnutí vyříkáváme mezi sebou, a ne navenek.

Mně osobně se nový vizuál líbí, i když růžová už v diskusích s agenturou budila emoce, a to ne vždy pozitivní. Nakonec jsme dali na názor profíků a podle mě výsledek funguje – bude dobře vidět, je originální, jasně nás odlišuje od ostatních stran a barevností naopak sbližuje s podobnými stranami v cizině.

Jan Sobotka: Odlišíme se
Nově zvolená kombinace růžové a žluté barvy zcela jistě přinesla do našeho politického prostoru něco nového. Přiznávám, že původně jsem byl ke změně skeptický. Je to přeci jen velká změna a nemusí vyhovovat vkusu všech. Nicméně nyní musím uznat, že se mi nová podoba líbí. Je to svěží a skvěle nás odlišuje od ostatních politických stran, což je pro naše hnutí určitě krok správným směrem. Jsme prostě vidět.

Osobně nemám právo něco kritizovat, protože sám bych něco podobného nevymyslel. Věřím a doufám, že za redesignem stojí data, jasné cíle, a že je součástí celkové strategie. Pokud bylo cílem zaujmout a upoutat pozor-
nost, pak se to rozhodně povedlo.

Celkově tedy změnu vítám a jsem zvědavý, jak se nový vizuální styl hnutí projeví v naší politick práci a jak ovlivní naše vnímání veřejností.